KillerKaller

Icon

Just another WordPress.com site

saya setia dengan kop

liverpool kalah.so what?.aku tak kisah dibahan oleh semangat glory hunter.sememangnya mereka hanya boleh menhadapi kemenangan sahaja.aku tetap dengan pendirian aku.tak usahlah ko bercakap dengan kehebatan barca.adakah kamu tahu dimana posisi barca mase Y2K?mungkin mereka tidak pernah mendengar nama deportivo la coruna yang mempunyai nama² seperti roy makaay dan fran pada time tuh.mungkin juga andai kata deportivo dikedudukan sekarang tiada siapa akan menyokong barca.aku semakin pelik dengan kondisi kesetiaan penyokong sekarang.seperti tiada pendirian.mengapa menyokong dua kelab atau mungkin lebih.dimana loyalty mereka?.mungkin mereka tidak kisah dipanggil “penyokong plastik”.aku tidak hairan jikalau penyokong man city lebih ramai dari chelsea 5 tahun akan datang.mungkin juga pada peminat man u yang dibesarkan pada “zaman mereka”,diasuh dengan kemenangan dan tidak mungkin dapat berjumpa seminggu jika mereka kalah.mungkin teori namun lebih kepada fakta.kepada mereka yang tidak kisah pada entri ini.ia terpulang kepada individu tersebut.tapi pada aku ia adalah isu kesetiaan.ynwa

p/s : west ham fc 3-0 liverpool fc
p/s : roy makaay penjaring gol terpantas untuk UCL dimasa bayern munich v real madrid

Filed under:

Leave a Reply

