KillerKaller

Icon

Just another WordPress.com site

kenapa berbeza

hampir semua orang kate yang hampir semua manusia wujud dengan akal yang hampir sama.akan tetapi mengapakah terdapat status Phd atau master pada akhirnya?aku mula mencari sebab kenapa dan mengapa penhujung yang berlainan meskipun “kurniaan” yang serupa.aku melihat jika ada 2 orang yang belajar didalam kelas yang sama akan tetapi mengapa keputusan yang berlainan meskipun pengajar yang sama.adakah pengajar itu bersikap berat sebelah ataupun makan suap.

aku mula mencari teori aku.mungkin semua orang ada pendapat masing-masing dan aku dengan teori atau pendapat aku.aku merasakan mereka berjaya kerana mempunyai “sistem penjadualan yang bagus”.ia bermaksud mereka yang berjaya akan meluangkan lebih masa untuk belajar berbanding individu kedua yang hanya belajar secara 8-5.mereka dengan sistem ini akan kerap mengulang kaji pelajaran dimana mereka akan cekap lagi dalam hal itu.bagaimanapun ini semua hanyalah “teori” aku.

aku diposisi mana?aku diposisi yang gagal menjana sistem penjadualan yang bagus.x teratur.

Filed under: āŒ˜

Leave a Reply

